Valkeakoski-Seura

Liity jäseneksi

Lähetä jäsenhakemuksesi Valkeakoski-Seura ry:lle alla olevalla lomakkeella. Jäsenmaksu on vuodessa 20 euroa/hlö. Jos talouteen kuuluu useampi jäsen, yksi maksaa 20 euroa ja muut 10 euroa/jäsen.

Kevään korvalla -jäsenlehti ja jäsenlasku lähetetään huhtikuussa. Valkeakoski-kotiseutujulkaisu postitetaan jäsenmaksun maksaneille joulukuun alussa, yksi lehti/talous. Lisäksi jäsenet pääsevät edullisemmin seuran järjestämille kesä- ja teatteriretkille.

Liity jäseneksi

Jäsenluettelo

Yhdistyslain mukaan yhdistyksen on pidettävä jäsenistään luetteloa, joka on henkilörekisteri. Rekisterinpitäjän on henkilötietolain mukaan laadittava henkilörekisteristä rekisteriseloste, joka kertoo mm., mitä henkilötietoja keräämme ja miten niitä käsittelemme.

Rekisteriseloste

Valkeakoski-Seura ry säännöt

Copyright © Valkeakoski-Seura ry.